Sprawdzone kosmetyki do ciała?

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: kosmetykę

lorena, wtorek 29 kwie 2025, 15:51

Oki, a czy ktoś z was może kupował balsam do włosów kręconych lub inne produkty u firmy Trena? Tak pytam, ponieważ chciałabym sobie coś takiego kupić, aby moje loki wyglądały bardziej efektywnie. Dlatego chciałabym się was podpytać - czy warto tam dokonać zakupu? Czy faktycznie ich produkty są takie dobre? Co wy na to?

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Tak

Gipro, piątek 30 maja 2025, 16:53

Witam, niedawno podczas poszukiwania konkretnych wiadomości odnośnie dbania o skórę trafiłem na stronę https://twojakosmetyczka.pl/. Początkowo nie zrobiła na mnie dużego wrażenia – wygląda dość klasycznie, bez niepotrzebnych ozdobników, jednak akurat dzięki temu łatwo się po niej poruszać. Zacząłem czytać kilka tekstów i co ciekawe, większość z nich została napisana przystępnie, ale rzeczowo. Nie zauważyłem nachalnej promocji konkretnych marek, co w dzisiejszych czasach zdarza się rzadko. Wskazówki są raczej uniwersalne – dotyczą m.in podstawowych zabiegów pielęgnacji twarzy, kłopotów z cerą, pielęgnacji paznokci czy włosów. Nie jest to może serwis ekspercki w pełnym tego słowa znaczeniu, jednak sprawia wrażenie, że prowadzony jest przez osoby posiadające praktyczną wiedzę. Dla kogoś, kto nie poszukuje naukowych opracowań, tylko jasno przedstawionych podstaw – może okazać się przydatny.

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: marketing

crack, niedziela 15 cze 2025, 13:09