TANIE OBIADY!!

Awatar użytkownika
Student
Posty: 321
Studiuję: fotografie

fangor, poniedziałek 23 sty 2023, 10:17

Jak już mowa o jedzeniu, to ostatnio zastanawiałam się, jakie są rodzaje kababa i który rodzaj mięsa będzie najlepszym wyborem. Znajoma doradziła mi, że na stronie izmir.pl można znaleźć spory wybór tego typu informacji, więc jeżeli jesteście tym zainteresowani, to myślę, że warto tam zajrzeć w wolnej chwili. Dajcie znać, czy wy lubicie tego typu przekąski czy raczej staracie się zdrowiej odżywiać

Awatar użytkownika
Student
Posty: 1
Studiuję: wos

Elon53fd, środa 25 sty 2023, 23:03

czy mają jakieś opcje vege i są smaczne?
---
Owijarki do palet

Awatar użytkownika
Student
Posty: 203
Studiuję: podróże, historia

andromeda, sobota 28 sty 2023, 11:04

Jeśli o mnie chodzi to zawsze jem w m1, najczęściej oczywiście kiedy jestem tam na zakupach ale zdarza się że jadę tam specjalnie na obiad :)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 242
Studiuję: fotografie

motyl, środa 22 mar 2023, 13:22

Wiesz co, ja lubię gotować i powoli rozwijamy się w tej dziedzinie. Teraz doszłam do wniosku, że przydałaby mi się osobista wędzarnia w ogrodzie i szukam jakiejś ciekawych ofert na tego typu urządzenia. Jeżeli moglibyście mi coś doradzić, to byłabym wam bardzo wdzięczna

Awatar użytkownika
Student
Posty: 1
Studiuję: wos

Urte3bfd, środa 22 mar 2023, 23:47

co teraz najbardziej się opłaca?
-
automatyczna owijarka do palet

Awatar użytkownika
Student
Posty: 1
Studiuję: prawo

versacze, czwartek 23 mar 2023, 14:20

muszę poszukać u siebie takiej knajpy bo nie mam czasu gotować

________________________________
Wywóz odpadów budowlanych

Awatar użytkownika
Student
Posty: 180
Studiuję: zarządzenie

aliska, sobota 25 mar 2023, 22:12