Moje hobby i zainteresowania.

Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 344
Studiuję: Inż-Śr
Lokalizacja: /home

Dziekan, 05 sie 2009, 14:41

Ja lubię pograć w dobre gry ,siatkówka,piłka nożna oraz ostatnio pływanie .
Moja pasja to Informatyka oraz nowinki techniczne ,a także Budownictwo jak prawie każdy facet coś tam szpachluje.

:love
Akademickie Rozmowy

Awatar użytkownika
Student
Posty: 12
Lokalizacja: Ożarów

Ewelina :), 05 sie 2009, 14:47

Ja natomiast uwielbiam taniec ;) hip hop house i electric boogie... Lubie robić zdjecia... to mnie uspokaja i pozwala uwiecznić różne ciekawe chwile;P generalnie to najwazniejsze;] ale nie gardze gdy ktoś wyciąga mnie na rower czy basen;)

Awatar użytkownika
Studentka Ochrony Środowiska
Posty: 63
Lokalizacja: C-n/ Krk

Gumiś, 05 sie 2009, 14:48

Moje zainteresowania to poi ( choć ostatnio to niestety porzucone :/ ), czytanie różnorakich książek oraz ostatnio rzadziej tekstowe rpg :P
"Chowając się za murem złudzeń..."

Awatar użytkownika
Student
Posty: 12
Lokalizacja: Kraków Nowa Huta

mobi, 05 sie 2009, 19:55

Ostatnio jazda na rowerze, dzień w dzień, dla kondycji i przyjemności :) Bardzo lubię robić zdjęcia, przyrodzie ożywionej i nie, niestety teraz mam zepsuty aparat, więc kameruję :P Oprócz tego słuchanie muzyki, koncerty (oo tak! :mrgreen: ) czytanie książek, robótki na działce :) Uwielbiam też obserwować ptaki i je rozpoznawać, najlepiej gdy pojawiają się jakieś oprócz gołębi, wróbli, srok itp.. :)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 8
Lokalizacja: Klementowice / Kraków

aska_990, 06 sie 2009, 18:59

U mnie na 1.miejscu jest siatkówka :) Lubie też porobić zdjęcia - głównie zachody słońca. Poza tym rowerek, ogólnie aktywny wypoczynek :D
Naszą wielką słabością jest to, że się poddajemy. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest wciąż próbować..

Student
Posty: 4

Lordofdragonss, 07 sie 2009, 8:40

hmm.. Co uwielbiam...
Jestem tzw. Afolem- czyli dorosłym fanem Lego, a do tego mam jeszcze niecodzienne hobby- Zbieram Krowy.