Pomysł na wyjazd

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Astronawigacja

Ugalit, czwartek 19 gru 2024, 15:01

Natknęłam się na ciekawy artykuł o Helu - https://pomorskie.travel/artykuly/hel/ i teraz jeszcze bardziej chcę odwiedzić to miejsce. Uwielbiam nadmorskie klimaty, a Hel wydaje się mieć wszystko – piękne plaże, latarnię morską i mnóstwo urokliwych zakątków. Czy ktoś z Was był tam ostatnio? Zastanawiam się, jak najlepiej zaplanować wyjazd – czy lepiej wybrać się samochodem, czy może skorzystać z pociągu lub promu? Jakie atrakcje na Helu są Waszym zdaniem „must-see”?

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Farmację

alek42, czwartek 19 gru 2024, 15:31

Szczeciński portal to doskonałe źródło wiedzy o tym wyjątkowym mieście. Niezależnie od tego, czy interesują Cię wydarzenia kulturalne, informacje o nowych inwestycjach, czy też aktualności z życia miasta – znajdziesz tu wszystko. Warto odwiedzać ten portal, aby być na bieżąco z tym, co dzieje się w Szczecinie.

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Tak

Gipro, piątek 16 maja 2025, 15:32

Hej wszystkim. Chciałbym opowiedzieć Wam o interesującej inicjatywie, która może przyciągnąć uwagę każdego fana morskich klimatów, żeglugi i nadbrzeżnej kultury – dokładniej mowa o Baltic Sail. To niecodzienne przedsięwzięcie, które zrzesza porty z rozmaitych krajów nadbałtyckich, organizując barwne święta morskie. Każdy z tych portów tętni wtedy życiem – są parady żaglowców, występy, wystawy, a także liczne atrakcje dla całych rodzin. Ale Baltic Sail to coś więcej niż tylko imprezy – to również okazja, by odwiedzić fascynujące muzea morskie i poznać dziedzictwo regionu. Głównym celem Baltic Sail jest nie tylko przypomnienie o dawnych tradycjach marynarskich, ale również promocja Bałtyku jako znakomitego miejsca do uprawiania żeglarstwa.

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Marketing

wajola, czwartek 22 maja 2025, 09:15