Oczyszczacz powietrza

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Medycyna

Akwar, czwartek 01 gru 2022, 09:53

Z uwagi na spory smog ( już teraz odczuwam), zastanawiam się nad kupieniem oczyszczacza powietrza. Jaki modele możecie zasugerować?

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: Architektura

berne, czwartek 01 gru 2022, 11:03

No to skoro już polecamy sobie tutaj konkretne modele to od siebie polecę Samsung AX34R3020WW (aktualnie ich oczyszczacze powietrza kupisz w dobrej cenie w Leroy Merlin, nie ma problemu z dostaniem również w sklepie filtrów, co ma znaczenie bo kupno oczyszczacza to nie wszystko, potem trzeba również wymieniać do niego filtry a te mogą być tańsze albo droższe).

Plusy:

pracuje cicho a w trybie nocnym to wręcz bardzo cicho, czego dowodem jest to że moja żona nie ma problemu aby przy nim spać, a sen ma bardzo lekki

dobre czujniki powietrza, tak wiec moze dostosować moc urządzenia do tego jakie jest powietrze i jeśli jest naprawdę złe, to pracuje na wyższych obrotach i dzięki temu szybciej je oczyści

niezłe filtry

Jedyna wada to to,ze nie jest zbyt wygodny w przenoszeniu ale mi to nie przeszkadzxa bo z nim nie chodzę po mieszkaniu, kupowałem konkretnie do sypialni bo na tym pomieszczeniu mi zależało

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: wos

Bvlxo32rf, poniedziałek 05 gru 2022, 11:54

jak on dokładnie działa?
-
dostawcy gazu

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: fotografie

fangor, piątek 09 gru 2022, 19:59

Jeżeli zastanawiacie się, jak wybrać dobry oczyszczacz powietrza, to myślę że artykuł na stronie tego bloga https://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,178 ... etrza.html bez wątpienia ułatwi wam to zadanie. Jest tam wiele przydatnych porad i wskazówek, które z pewnością wam się przydadzą. Zerknijcie tam, a nie pożałujecie.

Awatar użytkownika
Student
Studiuję: edytorstwo

Jarhead, niedziela 11 gru 2022, 10:48

Ile kosztuje takie urządzenie?

Awatar użytkownika
Student

franciszek, środa 18 sty 2023, 21:21