suplementy

Awatar użytkownika
Student
Posty: 240
Studiuję: fotografie

motyl, poniedziałek 16 sty 2023, 17:24

Jeśli chodzi o sprawdzone suplementy, to ostatnio dużo słyszałam o takich produktach jak Neoglandyna. Z tego co widziałam, produkt ten zawiera olej z nasion ogórecznika i olej lniany i nie ma wątpliwości, że mają one pozytywny wpływ na funkcjonowanie organizmu. I że kiedykolwiek korzystaliście może z tego produktu, to koniecznie dajcie mi znać.

Awatar użytkownika
Student
Posty: 220
Studiuję: fotografie

franciszek, środa 18 sty 2023, 21:50

Ostatnio zauważyłam że moje włosy nie są w najlepszej kondycji i chciałabym je jakoś wzmocnić od środka. Koleżanka doradziła mi, żebym skusiła się na sprawdzone suplementy na włosy i zastanawiam się, jaki produkt będzie najlepszy wyborem. Jeżeli macie jakieś doświadczenie w tym zakresie, to byłabym wdzięczna za jakiekolwiek podpowiedzi.

Awatar użytkownika
Student
Posty: 21
Studiuję: resocjalizacja

balbinka, czwartek 19 sty 2023, 07:36

A powiedzcie, gdzie kupie jakis dobrej jakosci kolagen w przystępnej cenie?

Awatar użytkownika
Student
Posty: 321
Studiuję: fotografie

fangor, piątek 20 sty 2023, 00:00

Jak już mowa o suplementach, to muszę przyznać, że ostatnio zainteresowało mnie coś takiego jak suplementy diety produkcja kontraktowa. Okazało się, że firma eubioco.eu ma w tym spore doświadczenie, więc muszę się do nich zgłosić, żeby poznać więcej szczegółów takiej współpracy. Dajcie znać, czy wy kiedykolwiek o nich słyszeliście

Awatar użytkownika
Student
Posty: 18
Studiuję: filologie polską

katja, wtorek 24 sty 2023, 20:40

Jeśli chodzi o kolagen, to ja mam teraz cos takiego https://www.notino.pl/garden-of-life/co ... y-i-skore/ :) Nie zawiera mleka ani cukru, wiec dla mnie idealny

Awatar użytkownika
Student
Posty: 21
Studiuję: resocjalizacja

balbinka, środa 25 sty 2023, 08:51

ooo wyglada spoko i pewnie na dlugo starcza, zamowie sobie :)

Awatar użytkownika
Student
Posty: 18
Studiuję: filologie polską